trubadur-olof.blogg.se

Mål och gemenskap

Publicerad 2014-01-17 00:18:00 i Allmänt,

Jag har tänkt efter vad mitt mål och syfte med den här bloggen ska bli, och jag har kommit på det! 
 
Jag vet vad jag älskar här i livet.
 
 
Ensamhet och gemenskap. 
 
 
Folk kan ha svårt att förstå varför jag tycker om ensamhet. Egentligen tycker tycker jag inte om att vara ensam, men jag tycker om att vara själv. Och för mig är det en fantastiskt känsla över att få vara själv! Det är då jag kan leva fullt ut. Jag kan göra allt som faller mig in. Jag kan lära mig mer piano, jag kan lära mig mer gitarr, jag kan lära mig fiol, mer akrobatik, andra färdigheter osv. 
 
Så kortfattat; jag älskar att mig att få ta det lugnt och få utöva saker och lära mig nya färdigheter. Men det roliga kommer in när jag får göra mina nöjen tillsammans med andra. Att dricka te är fantastiskt trevligt, men att få dela koppen med någon man tycker är ännu bättre. 
 
Så därför: min blogg ämnar till att dela med sig utav det jag kan och är bra på, så folk får ta del av det de känner är intressant och verkar kul. Och i bästa fall blir vi vänner. Som sagt, delad glädje är dubbelt upp. 
 
Än så länge är jag i "lärningsfasen" i bloggandet, jag vet som inte hur man uttrycker sig bra än, jag vet inte hur jag ska få folk att läsa detta och jag vet inte hur jag ska nå ut med min kunskap, men det här blir en del av lärandet. 
 
aaaaahhh det här känns jättekul!!! ^_^ Ser fram emot att få lära känna alla fina människor!!! Kram på er!!! 


Jag börjar med dela med mig utav en länk där ni kan få lära mig lite mer, där jag spelar piano och dansar tillsammans med min fina vän Syrsan. Hon sjunger och dansar med mig 

Klicka här 

 

Kommentarer

Postat av: Miranda

Publicerad 2014-01-17 11:56:24

Hurra vad roligt att det blev av! Jag kan länka din blogg i min så kanske du når ut till några fler :) Inte för att jag har så många. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela